Monday, May 24, 2010

Günün Finali


Lost bitti! O zaman kendime bir tost yapayım diye iğrenç bi espri yaparım görürsün.
Sinirim bozuk. Kaç yıllık beraberlik sonuçta.
Kendimi yalnız hissediyorum Bir de finalini izleyenlerin hayal kırıklıklarını görünce daha da uyuz oluyorum.
Nolursa olsun Lost, seni çok sevdim ve sevmeye devam edeceğim. Kendine çok dikkat et adada,
Jack karşıma kim çıkarsa çıksın, seni hep çok beğendim.
Adada saçını yana doğru, inek yalamış gibi yapıştırmana rağmen yani düşün!
Kate çok konuştun, bi sus artık ya! Sawyer tamam iyisin, hoşsun da şu Jack'le sidik yarıştırma artık!
John Locke memelerin beni çok irrite etti. Benjamin iyice ezikleştin, günden güne!
Anna Lucia çok delikanlı kızdın! Jacob o mayhoş bakışlarla nasıl oralara geldin sen ya?
Sayid Jarrah o senin soyadın ne esprilere konu oldu, sen bizi güldürdün allah seni bi güldüremedi!
Hurley hemen diyete canım!
Jin o kızı orda, suların altında bırakmadın, bütün puanları topladın kızlardan.
Artık sana karada ölüm yok dicem ama iyiler hep ölür, boşver.
Desmond senin aksanını yirim!
Black smoke saygılar abi!

No comments: