Wednesday, February 4, 2009

Günün Beceriksizi


Şimdi!
Şöyle sölimmm beni çok hor gördüler. Çünkü ben böle havada uçan kaçan arkadaşlarla gittim
3.gidişimde de pes dedim, pes ettim!
İlk denememde hoca pek başarılı değildi. "Yuh kıza bak hocaya bok atıyooo" demeyin.
Snowboardda lisans diye bir şey olmadığı için önüne gelen board öğretebiliyomuş.
Ama öğretmenin de bir sürü tekniği varmış. Mesela boardda bel kullanmak çok önemli olduğu için sırtına bir baton koyuyorlarmiş
ve bu batonu düşürmeden kaymanı istiyorlarmış. Batonla sağa dön, sola dön gibi.
Bak bak tekniklere bak!
Hadi benim ilk hocanın bunlardan haberi yoktu peki ya ikincisinin? Ben öyle kendi kendime takıldım.
Gönüllü yardımsever arkadaşlar gösterdi biraz ama boardcuların zamanı çok değerli çok durmazlar öle yanınızda.
"hadi nur sen rollerblade yapan kızsın pes etme" dediler
bazıları bağırdı, çağırdı onlar kendini bilir
bazılarının yepyeni boardunu çizdim sesleri çıkmadı :P
Ama demediler ki mesela "Nur boardda en önemli şey aslında ayakkabıdır."
"Doğru ayakkabı olmazsa hiçbir şey yapamazsın." mesela!
Ya da demediler ki "bu board durduğu yerde durmuyor, sen dursan bile kendi gidiyor, en ufak hareketinde topuğunu hayava kaldıracaksın ya da parmak ucuna basmaya çalışacaksın ki düşmeyeceksin."
Ama ben düşe kalka pes ettim. Tamam çok cool!
Boardcuların arasındaki dayanışma kayakçıların bireyselliğinin yanında çok cazip filan.
Daha yardımseverler düştün mü hemen bir boardcu gelip yardım ediyoo, Kayakçılar gibi burnu havada değiller.
Ama ben kar sapanını seçiyorum ve haftaya gidip kayağa başlıyorum!!! Ufff!

No comments: